Sweden

Frakt & Retur

Garanti och Retur

Välkommen till persiran.se. Vi är stolta över vår produktkvalitet och strikt kvalitetskontroll, men för att ge dig maximal sinnesro erbjuder vi en omfattande 30-dagars returgaranti.

Här är vår garantiprocess i 10 poäng:
1.Du kan returnera varor inom 30 dagar efter leverans. Vi har en vänlig kundservice, vi är alltid här för att hjälpa dig. Allt du behöver göra är att kontakta oss och beskriv problemet eller returanvändningen tillsammans med ditt beställningsnummer och det relaterade SKU-numret.
2. Om din produkt kommer skadad eller skadad kan du hjälpa oss genom att skicka tydliga bilder med bra belysning av felet för varje påverkat föremål, inklusive föremålets förpackning och leveransrutan.
3.Om köparen har valt fel storlek / färg eller gör som föremål (objektet är felaktigt) kan vi tillåta retur när vi har mottagit all information i punkt 1. Kunden ansvarar för alla fraktkostnader som uppkommit på retur / byt varor .

.4. Trots vårt strikta QC-förfarande i undantagsfall, saker händer ... Om objektet du har fått är felaktigt eller om vår storlek är fel, vänligen följ stegen: - Felaktiga föremål: skicka oss bilder med bra belysning av föremålet och förpackningen och etiketterna på den produkt du har fått.
- Storleksproblem: kontakta oss med ditt beställningsnummer, artikelnummer, ange storleken du beställt och storleken du har fått. Vänligen meddela oss om montering är för stor eller för stor.
När vi har bekräftat skickade vi fel storlek, vi skickar en alternativ produkt eller erbjuder återbetalning till din Rosegal Plånbok som butikskredit eller till ditt betalningskonto.
-Om du har köpt fel eller fel, var god och informera oss. Vi kan tillåta att returnera produkten tillbaka till oss för ett produktvärde återbetalning eller utbyte. Fraktkostnader för att returnera varorna är på kundens kostnader.

5.Var vänligen kontakta oss alltid för att få returadressen med din returanvändning (se punkt 1). Vänligen skicka inte tillbaka ditt föremål tills vi svarar tillbaka till dig med lämplig adress - det här är inte samma som visas på ditt paket.

6.Alla artiklar måste returneras i sitt ursprungliga skick och förpackning, oskärpa, otvättad, med alla taggar tydligt fästade med tillhörande tillbehör som inkluderades. Produktåtervinningar som är smutsiga, har ändrats på något sätt eller inte överensstämmer med ovanstående och kommer inte att accepteras.
7.Försänd paketet via registrerad flygpost enligt våra RMA formulär instruktioner ENDAST så att ditt föremål lätt kan nå oss. Returnera INTE objektet med snabba leveransmetoder som DHL, UPS eller Fedex. Om du gör det kan varan vara försenad i den kinesiska tullen. Dessutom kommer tullavgifter att införas. Eftersom importskatter oftast är dyrare än själva varan kommer vi inte att kunna få paketet.
NÅGON FRÅGOR VÄLJ FRÅN KONTAKTA OSS, VI ÄR HER FÖR DIG.
tillbaka